Szakmai Elit Év Embere 2023 Díjban részesült Pálfi Éva brand stratéga és designer, női marketing szakértő, B2W alapítója

Immár XXVIII. alkalommal rendezte meg 2023. február 25-én a Szakmai Elit.hu online magazin egyik legkiemelkedőbb eseményét, a Szakmai Elit Év Embere díjkiosztó gálát, amelynek idén a Pannónia Pub & Grill Restaurant Szombathely adott otthont. Az XXVIII. Szakmai Elit díjátadó kiemelt rendezvénye a MenedzserekTopvállalkozások, - Civil és Szakmai szervezeteknek. Szakmai Elit szelleméhez itt társult  a művészet, a közélet, a pedagógia, a sport, a felnövekvő új generációk, az üzletemberek, a szakmák kiválóságainak maradandó életműve és az azt elismerő közönség kitüntető szeretete. 

díjazottak sorában szinte kivétel nélkül megtalálhatóa­k voltak a sz­akma legje­les­ebb képviselői.

A gálán Pálfi Éva brand stratéga és designer, női marketing szakértő, B2W alapítója,  Budapesti Metropolitan Egyetem B2W Marketing egyetemi oktatója Szakmai Elit Év Embere 2023 díjban részesült.

Büszkék vagyunk arra, hogy bemutathatjuk az idei Szakmai Elit Év Embere 2023 Díj győztesét.

A B2W hatszoros Marketing Gyémánt díjas, a "B2W a Nőkért és a Nőkre célzó cégekért" társadalmi szerepvállalásért kategóriában idén januárban vehette át a Magyar Marketing Szövetség kitüntetését.
 
Éva olyan cégeknek tervez brand stratégiát, vizuális marketinget, sales kommunikációt, akik NŐKNEK adnak el. Egyetemi oktató a Metropolitan Egyetemen, ahol a B2W Marketinget mesterszakon, végzett marketingeseknek tanítja.
 
 

A B2W Akadémián cégvezetőket, marketingeseket és nagyvállalati döntéshozókat mentorál, akik Éva stratégiájával 1 év alatt teljesen megújulnak,hálásabb és hűségesebb női vevőket vonzanak, jól látható forgalmat többszöröznek cégüknek.

Nemzetközi multi, kis- és középvállalatoknak dolgozik love brandeken, de saját márkás termékekkel is rendelkezik, tehát nem csak tervez, tanít, hanem pontosan tudja miből lesz igazi sikermárka és mit kerüljön el, ha női célközönséghez szól.
 
Könyvei: "Stílusos Márkastratégia", "Vállalkozásból Világmárka", "Hogyan adj el nőknek B2W?", "Midenki Nőknek ad el"



Éva 2008-ban megreformálta a hazai vállalkozói iparágat és egy új kategóriát vezetett be a B2W Kommunikációval. A B2W rendezvényei voltak az első szakmai rendezvények, melyek a nőkkel, vállalkozónőkkel foglalkoztak, fókuszban a női vásárlói szokásokkal és női vezetői kihívásokkal.
 
Tudatosan, felelősen kommunikálni a nőkkel egy teljesen más gondolkodásmódot és folyamatos piackutatást igényel a folyamatosan változó világunkban.
A B2W ebben egy rendkívül progresszív szerepet vállalt a nőkért és a nőkre célzó cégekért.
 
B2W Társadalmi szerepvállalása
 
A B2W® kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse. A B2W® hiszi, hogy az okos marketingkommunikációnak társadalmi haszna van.
 
 
A B2W® fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a B2W tudatos cégek marketingkommunikációja támogassa és segítse a nőket az előttük álló kihívásokkal való megbirkózásban, a nekik szánt termékek és szolgáltatások közti választásban, és hogy számukra a vásárlást egyszerűbbé, megnyugtatóvá, biztonságossá, de egyben a mindennapokból kiszakító élménnyé is tegye.
 
A B2W® legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója a B2W Fesztivál, mely évente kerül megrendezésre.

A B2W® prémium közössége a B2W VIP Club, melyben a tagok kapcsolatépítéssel, tapasztalatmegosztással, tudásanyagokkal, és saját online közösségi platformmal fejlesztik magukat, és cégüket. Folyamatosan figyeli és kutatja a média pozitív és negatív hatásait, hogy megoszthassa tapasztalatait a média szereplőivel, cégvezetőkkel, marketingesekkel és kivitelezőkkel, valamint magukkal a női fogyasztókkal is.

További sikereket kíván a Szakmai Elit csapata!